Z miłości do muzyki #23


Na początek chciałabym przeprosić za moją małą aktywność ostatnio, obiecuję odzywać się do Was częściej i nadrobić wszystkie posty jakie napisałyście:) Powodem mojej chwilowej przerwy jest kurs prawa jazdy - codzienne jazdy i wczorajszy egzamin wewnętrzny pochłonął większość mojego czasu:)
Żeby naprawić swoje błędy dam Wam dziś utwór idealny na poprawę humoru, taki trochę wakacyjny :)

Carly Rae Jepsen wszyscy już dobrze znają z pierwszego hitu Call Me Maybe, mało kto wie, że  zajęła trzecie miejsce w kanadyjskim Idolu :) Tak, tak dobrze myślicie pochodzi z Kanady ;)

Ja natomiast zapraszam Was do przesłuchania jej ostatniego utworu, w którym gra Tom Hanks i jak zawsze jest przegenialny :) Sama piosenka jest bardzo pozytywna i wróżę jej miano tzw. letniego hitu :)


7 komentarzy:

  1. Nie przepadam za nią, ale parodie jej utworów są świetne. Powodzenia z prawkiem, ja na egzamin już z rok się wybrać nie mogę, chyba najwyższy czas się przełamać i zdać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak parodie znam i tez mnie bawią:)

      Zapisz się na egzamin czym prędzej, bo będziesz musiała kupować jazdy doszkalające po jakimś tam czasie: P

      Usuń
  2. Gratuluję zdanego wewnętrznego. Musi być dobrze na tym właściwym, trzymam kciuki i daj tam czadu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj Kochana, bo w środę mam państwowy teoretyczny :D i stresuję się jeszcze bardziej niż przed wewnętrznym:D

      Usuń
  3. Wyglada na miłą dziewczynę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba również wróżę tej piosence jeden z hitów wiosny :) wpada w ucho ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo pozytywna piosenka, a widząc samego Toma Hanksa w teledysku nieźle się zdziwiłam :D

    OdpowiedzUsuń