Dzień kota


W zasadzie dziś przypada nie tylko dzień kota, ale i rok od pierwszego posta jaki się na tym blogu pojawił. Z tej okazji zapraszam na kilka słów prosto z mojego blogerskiego serducha:)

Dokładnie rok temu stwierdziłyśmy, że ten dzień jest idealnym dniem na kilka pierwszych słów. Obie kochamy koty, więc ta decyzja wydawała się naturalna. Pisząc obie mam na myśli siebie i Agatę, z którą wpadłyśmy na pisanie kilka lat temu. Pomysł był świetny i ruszyłyśmy w blogosferę z wielkim zapałem, jednak życiowe perturbacje sprawiły, że nasze drogi się rozeszły. Niestety nie tylko blogowo, ale i geograficznie. Tych  350 km nie byłyśmy w stanie przeskoczyć, żeby to wszystko miało sens i kształt jaki chciałyśmy mu nadać (Agatko gorąco Cię tulę i całuję z tego miejsca:*).

Chcąc wykorzystać moje wykształcenie postanowiłam nie rezygnować i poprowadzić bloga w pojedynkę - wyżyć się publicystycznie.  I tak od roku piszę do Was  - co sprawia mi niezwykle wielką przyjemność. Każdy komentarz znaczy dla mnie bardzo wiele - to znaczy, ze to co napisałam jest na tyle interesujące, że druga osoba poświęciła temu kilka minut ze swojego życia - co odbieram jako piekielnie olbrzymi komplement.

Pragnę Wam wszystkim z całego serca podziękować za wsparcie i motywacje do dalszego pisania. Dziękuję Wam za Wasze blogi, dzięki którym dowiedziałam się wielu nowych rzeczy z każdej dziedziny życia.

Na koniec dodam tylko tyle, że mam wielką nadzieję, ze zostaniecie ze mną przez kolejny rok i że moje posty nie zaczną Was nudzić;).

13 komentarzy:

  1. Najlepszego i pomyślności na dalszej drodze w blogowaniu :) Kot na zdjęciu świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kot ze zdjęcia jest cudowny!!!!!!!! :) Wybacz, ale zdominował moja uwagę;).
    PS.: Kolejnego roku blogowania życzę;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kot zamieszkał w moim sercu od pierwszego wejrzenia :)

      dziękuję!:)

      Usuń
  3. Kochana życzę Ci jeszcze stu lat blogowania <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudny kociak :D
    Życzę kolejnych latek blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniale:*
    Pozdrawiam ciepło z Gdyni:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  6. mój kot obchodził swoje święto ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym miała kota, zaprosiła bym gości i upiekła mu tort:D hehehehehe

      Usuń
  7. ja uwielbiam podczytywać Twojego bloga!:) dalszych sukcesów życzę!:)

    OdpowiedzUsuń